2013. augusztus 13., kedd

Helló mindenkinek!

Enci vagyok, néhányan már talán ismerhettek a http://genuine--beauty.blogspot.hu/ oldalról, régebben ott írtam Klaroline történetet.
Ezúttal, ahogy már a mellékelt videóból is kiderülhetett, egy Teen Wolf történetet szeretnék nektek bemutatni, remélhetőleg lesznek olvasóim is. A történet Peter/saját szereplős lesz, és a főbb fordulatok és csavarok már megvannak a fejembe, szóval már csak el kell jutnom azokhoz, hogy ti is lássátok és élvezhessétek.
A történet:

Peter Halet mindenki a pszichopata, őrült, kiismerhetetlen vérfarkasként ismeri, és bátran ki lehet jelenteni, hogy senki sem ismeri és sokan kívánják a halálát időről időre. Ez viszont csak a felszín. Az, amit a külvilágnak mutat, az azonban, ami alatta van, szinte mindenki számára rejtély marad.
Nem sok ember mondhatja el magáról, hogy igazán ismeri Peter Halet, Beth Young azonban egyike azon keveseknek. Legalábbis volt, amikor még évekkel ezelőtt a családjával Beacon Hillsben éltek. Ő állt az egyik legközelebb a férfihez, azonban nem tarthat minden örökké, és miután elköltözött a család, egy idő után hirtelen a kapcsolat is megszakadt a két fiatal között.
Most, több évvel a történtek után, már érett fejjel tér vissza Beth abba a városba, ahol gyerekkorát és gimnáziumi éveinek nagy részét töltötte, azzal a szándékkal, hogy ezúttal távol tartja magát Peter Haletől, a családjától és attól a káosztól, amit a családot övező titkok vonzanak. Ez persze lehetetlen, és még mielőtt igazán észre vehetné, belekerül a harc kellős közepébe.
Mi történt a két fiatal között, ami miatt annyi év után Beth még mindig haraggal tekint a férfira? Mi történt a kimaradt évek alatt? És még fontosabb kérdés, mi köze van Bethnek az alphákhoz, akik hirtelen túl nagy érdeklődést mutatnak az éppen csak városba érkező lány iránt.

Ami még fontos szerintem, hogy a rám jellemző visszatekintős fejezetek ismét jelen lesznek. Nem lesz akkora titok, hogy mi történt a múltba, de úgy érzem, hogy mivel a két főszereplő múltja eléggé mélyen visszanyúlik, ezért érdekes lehet megmutatni, hogy milyen is volt a kapcsolatuk azelőtt, hogy Bethnek el kellett költöznie.
Azt hiszem, mostanra ennyi az, amit mondani akartam. Remélem lesz néhány ember, aki rám talál és olvasni fog, azoknak pedig jó hírként mondom, hogy az első fejezet a holnapi nap folyamán fog felkerülni, ugyanis azt már megírtam, már csak át szeretném nézni és javítgatni rajta egy kicsit.

2 megjegyzés:

  1. Szai!Most találtam rá a blogodra:)és már most tetszik,mert imádom Petert:)Derek útán ő a kedvencem,úgyhogy örűlők,hogy végre találtam egy blogot ami Peter a főszereplő,siess az első fejezettel,puszi Niki:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én már régebben olvastam a Klaroline blogodat, nagyon imádtam, és ez is nagyon ígéretesnek tűnik :D alig várom, már hogy folytasd!
    Mint nagy klaroline író, esetleg benne vagy a cserében? Én már rég kitettelek! :D
    http://ellievampirediares.blogspot.hu
    Nagyon, nagyon jól esne, ha ilyen profi író tudna kommentelni nekem. Feltudnád hívni esetleg a hibákra a figyelmem, ami nagyon jól jönne mert szeretnék fejlődni :))

    VálaszTörlés